آردین و آویناآردین و آوینا، تا این لحظه: 10 سال و 16 روز سن داره

خاطرات دخترانه و پسرانه های من

من آوینا هستم خاطرات خودم و داداشم رو تو این وبلاگ ثبت می کنم

چرا من دیگه نمی نویسم؟

1402/8/18 10:57
نویسنده : آوینا
173 بازدید
اشتراک گذاری

حتما می پرسید چرا خیلی وقته من در نی نی وبلاگ خاطره نمی نویسم؟

اولا بگم یه معلم خیلی خوب ولی سخت گیر به نام خانم غفاری امسال هست که دارم درس هامو می خونم!

دوما بگم من کارهای خونه رو هم انجام می دهم و وظیفه من در منزل جارو و تمیز کردن خونه و شستن لباسهای خودم هست!

سوما باید از داداش دو قلو خودم هم نگه داری کنم!

به همین خاطر وقتی برای وبلاگ نویسی باقی نمی ماند!

پیشاپیش از همه دوستانم عذر خواهی می کنم!

پسندها (4)

نظرات (3)


18 آبان 02 13:27
آوینا من دلم برات تنگ شده. لطفا بعضی وقتا بیا بازم شعر بگو. بعضی وقتا به وبلاگ منم سر بزن
🥰
آوینا
پاسخ
ببخش عزیزم چشم، درسهام زیاد شده

18 آبان 02 23:21
درکت میکنم، درسها رفته رفته سخت و زیاد میشن
چاره ای نیست
آوینا
پاسخ
ممنون عزیزم که درکم می کنی
ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
19 آبان 02 15:50
پریناز جان راست میگه جای خالی شعرهات خیلی حس میشه 💔
آوینا
پاسخ
اوخی ببخشید شعر و شاعری حس و حال می خواهد درگیزی درسهام نمی زاره،اما باشه چشم😘