آردین و آویناآردین و آوینا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات دخترانه و پسرانه های من

من آوینا هستم خاطرات خودم و داداشم رو تو این وبلاگ ثبت می کنم

گر نخواهد شنود یار صدایی نرسد،وصل بی عشق رهش جز به جدایی نرسد!

1403/2/21 11:07
نویسنده : آوینا
119 بازدید
اشتراک گذاری

اون چیزی که من واقعا بهش ایمان پیدا کردم و من قبلا ها هم خیلی شنیدمش اینه که:

توی یک رابطه تنها و تنها تلاش یک نفر چه برای عشق باشه ،چه برای نگه داشتن یک زندگی باشه هیچ وقت جوابگو نیست و راه به جایی نمی رسه!

گر نخواهد شنود یار صدایی نرسد

وصل بی عشق رهش جز به جدایی نرسد

حاصل رنج اگر گنج نباشد سخت است

رنج بیهوده تو را نان و نوایی نرسد

ماهی از آب برون آری و آبش بدهی

غرق در آب نباشد به هوایی نرسد

دوست دارم فرهاد اگر کوه شود

دل شیرین که نخواهد به رضایی نرسد

تا که از جانب معشوق نباشد کششی

کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد

پسندها (5)

نظرات (2)

^ملودی~^ملودی~
21 اردیبهشت 03 13:54
چقدر پر مفهوم بود پستت! 
راستی چطوری فیلم میذاری آوینا؟ 
آوینا
پاسخ
یلام ممنون اول آپارت فیلم می زارم بعد کدش را اینجا کپی می کنم
مامان پسملامامان پسملا
21 اردیبهشت 03 20:55
عشق و همه چیز فقط خداست و لا غیر ، گشتم نبود ، نگرد نیست هیچ جز خدا
آوینا
پاسخ
ممنون از راهنمایی شما خاله جونم