آردین و آویناآردین و آوینا، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

خاطرات دخترانه و پسرانه های من

من آوینا هستم خاطرات خودم و داداشم رو تو این وبلاگ ثبت می کنم

رامبد با ناهمسانترین دو قلوهای ایران میام براتا!

1403/1/31 14:42
نویسنده : آوینا
147 بازدید
اشتراک گذاری

می دونستید موضوع این عکس چیه؟

من و آردین یه روزهایی برای خودمون سلبریتی بودیم!

مسابقه ای در سطح دوقلوها برگزار شده بود که من و آردین هم شرکت کرده بودیم!

و می خواستند ناهمسانترین دو قلو را انتخاب کنند و من و آردین در جمع نفرات پایانی بودیم!

یادمه اون موقع که جناب خان نشون می داد و من و آردین این عکس فتوشاپی رو درست کردیم و اون رو در صفحه خودش چاپ کرد و ما کلی معروف شدیم!

پسندها (6)

نظرات (4)

ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
31 فروردین 03 19:25
وای آوینا چقدره با نمک بودین🥰
ماشاالله
آوینا
پاسخ
واقعا ممنون😘
مامان پریمامان پری
1 اردیبهشت 03 13:35
چه جالب
البته هنوزم معروفین آوینا خانوم گل😍
آوینا
پاسخ
نه من دوست دارم معروف بشم ولی نیستم😅
معصومه باروئیمعصومه باروئی
3 اردیبهشت 03 0:28
عزیزم خدا برای همدیگه حفظتون کنه 😘😘❤️❤️
آوینا
پاسخ
ممنون خانومی😍
مامان آنیلمامان آنیل
3 اردیبهشت 03 10:17
بانمک ترین دوقلوهای دنیا هم میشه گفت😘😘
آوینا
پاسخ
😘