آردین و آویناآردین و آوینا، تا این لحظه: 10 سال و 15 روز سن داره

خاطرات دخترانه و پسرانه های من

من آوینا هستم خاطرات خودم و داداشم رو تو این وبلاگ ثبت می کنم

من و خانواده در سه شنبه بازار

1401/9/29 21:38
نویسنده : آوینا
122 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که مدرسه ها تعطیل شده من صبح تا ساعت ده خواب هستم بعد معلم میاد بصورت خصوصی دو ساعت کار می کند.

فردا که شب یلدا هست از بابا پرسیدم شب یلدا چه شبی است؟

گفت آخرین شب پاییز است که کوتاهترین روز سال است؟

من نمی دونستم ؟ خوب اشکال ندارد!

بابام میگه آوینا ندونستن عیب نیست،نپرسیدن عیب است.

امروز با خانواده رفتم سه شنبه بازار خیلی سرد بود ولی خوش گذشت چون آخرشم باقلی خوردم.

این هم عکس شب یلدا پارسال خونه مامان نسرین است به نظر شما نسبت به پارسال بزرگتر شده ام؟

پسندها (2)

نظرات (1)

کاران
30 آذر 01 11:32
قالیشویی مادر یکی از ارزانترین قالیشویی ها می باشد.