آردین و آویناآردین و آوینا، تا این لحظه: 10 سال و 18 روز سن داره

خاطرات دخترانه و پسرانه های من

من آوینا هستم خاطرات خودم و داداشم رو تو این وبلاگ ثبت می کنم

و بالاخره تولدم....

1403/1/23 22:36
نویسنده : آوینا
237 بازدید
اشتراک گذاری

امسال برخلاف پیش بینی من تولدم خوب برگزار شد به غیر از مادرم که حتی به روی خودش هم نیاورد،که امروز تولدمه....😢

مامان نسرین و بابا منصور تولدمون اومده بودند و بابام هم کیک پروانه ای به سفارش من گرفت!

بقیه محتوای تولدم شاید مناسب نباشه !

حالا ببینم چند نفر لایک و تولدم رو تبریک می گویند!

پسندها (18)

نظرات (13)

🌌♾️ 𝐏𝐚𝐫𝐢𝐧𝐚𝐳🌌♾️ 𝐏𝐚𝐫𝐢𝐧𝐚𝐳
24 فروردین 03 18:34
تولدت مبارک آوینا💜انگار همین دیروز بود داشتم تولد 9 سالگیتو پارسال تبریک میگفتم
آوینا
پاسخ
آره ممنون ازت لطف داری،چقدر زود میگذره
بارانباران
24 فروردین 03 18:35
تولدت مبارک
آوینا
پاسخ
ممنون باران جان
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
24 فروردین 03 20:48
تولدتون مبارک آوینا جان انشالله 120 ساله بشید
آوینا
پاسخ
ممنمن زهرا بانو لطف داری
𝓼𝓸𝓱𝓪𝓼𝓸𝓱𝓪
24 فروردین 03 22:09
تولدت مبارک اتفاقا امروز منم 13 ساله شدم😊
آوینا
پاسخ
تولد تو هم مبارک ممنون  غز تو لطف داری
مامان آنیلمامان آنیل
25 فروردین 03 2:05
تولدتون مبارک، مهربون ترین دوقلوهای دنیا😘😘
آوینا
پاسخ
ممنون خاله عزیزم
مامان محدثهمامان محدثه
25 فروردین 03 15:33
تولدتون مبارک❤️
آوینا
پاسخ
ممنون خاله جان لطف دارید😘
مامان پسملامامان پسملا
25 فروردین 03 16:05
🎁🤩تولدت مبارک 
آوینا
پاسخ
ممنون از شما لطف دارید
مامان پریمامان پری
27 فروردین 03 10:35
تولدت مبارک عزیزم..انشاالله که 120 ساله بشی
من شما را بیشتر با وبلاگ قبلی تون یادمه که فکر کنم پاک شده دیگه
آوینا
پاسخ
سلام ممنون قبلی رو بابام برام می نوشت اما این رو خودم می نویسم ممنون که منو دنبال می کنی باعث سعادته
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
27 فروردین 03 18:38
تولدت مبارک عزیزمم🥹❤️
آوینا
پاسخ
ممنونم لطف دارید😍
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
28 فروردین 03 16:34
تولدت مبارک آوینا خانوم زیبا😍😍&hearts️&hearts️ انشالله بهترین ها برات رقم بخوره&hearts️ 
تولد داداش گلت هم مبارک 💕💕💕
آوینا
پاسخ
ممنون نوشین جان لطف دارید😍
مامان فرشتهمامان فرشته
29 فروردین 03 7:10
تولدت مبارک👏👏👏
آوینا
پاسخ
سلام خاله جان ممنون از شما لطف کردید
مامان صدیقهمامان صدیقه
29 فروردین 03 22:43
تولدت مبارک دختر خوش قلب و زیبای نی نی وبلاگ🌸🌸🌸
آوینا
پاسخ
ممنون خاله جونم لطف دارید کاش میشد شما بیشتر می اومدی تو نی نی وبلاگ
معصومه باروئیمعصومه باروئی
3 اردیبهشت 03 0:29
تولدتون مبارک 😘😘
آوینا
پاسخ
ممنون معصوم بانوی عزیزم😘