آردین و آویناآردین و آوینا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات دخترانه و پسرانه های من

من آوینا هستم خاطرات خودم و داداشم رو تو این وبلاگ ثبت می کنم

من عاشق بستنی قیفی کاکایویی هستم شما چطور؟

1403/2/9 14:03
نویسنده : آوینا
144 بازدید
اشتراک گذاری

حالا که داره هوا گرم میشه،کم کم داریم می ریم بستنی خوری و چون روز تمام مدت در حال درس خوندن هستم وقتی مشق هامو نوشتم بابام می گه آوینا مشق هاتو نوشتی من میگم آره...

و به بستنی خوردن از نوع قیفی کاکوییش بغل خانه مون می پردازم...

دلتون نخواهد.....😋

پسندها (5)

نظرات (5)

مامان آنیلمامان آنیل
9 اردیبهشت 03 23:54
می دونی آوینا جون تو&zwnjاین&zwnjعکس دوست دارم داداش گلت رو&zwnj بغل کنم بیارم بذارم کنار تو، تو&zwnjهم دستت رو&zwnjبندازی گردنش با هم بخندیدن و بستنی تون رو&zwnjنوش جون کنین😘😘
آوینا
پاسخ
سلام خاله جونم آره من هم خیلی دپستش دارم و خیلی ازش مراقبت کنم اما اونجا جای بابام و مامان زهرا جونم بود که چون می خواستیم برای نی نی وبلاگ عکس بگیریم بلند شده بودند
مامان پریمامان پری
11 اردیبهشت 03 12:57
نوش جان
آوینا
پاسخ
ممنون جای شما خالی
مامان آنیلمامان آنیل
12 اردیبهشت 03 1:14
میدونم عزیزم داداشت رو&zwnjچقدر دوست داری و همیشه مراقبش هستی، من از دیدن خواهر و برادر کنار هم خیلی لذت میبرم بخاطر اون میگم گلم😘😘
آوینا
پاسخ
ممنون که من را دنبال می کنید انشالله خدا به زندگیت خیر بده😘
مامان آنیلمامان آنیل
13 اردیبهشت 03 23:26
عزیز دلمی گلم💝💝
آوینا
پاسخ
ممنون خاله جونم😘
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
14 اردیبهشت 03 12:17
نوش جان آوینا خانم🥰❤️
آفرین که درس هاتو میخونی بهت افتخار میکنم دختر مهربون💕💕
آوینا
پاسخ
ممنون نوشین جان لطف داری ممنون که دوست خوب من هستی😘